پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112302
ملت ايران اهل تجاوز و تعرض نيست، اما در مقابل تجاوز کوتاه نمي‌آيد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 922

سرويس سياسي«فردا»: مراسم صبحگاه مشترک يگانهاي نظامي، انتظامي و بسيج استان خراسان شمالي، صبح  امروز با حضور حضرت آيت الله خامنه اي فرمانده کل قوا درپادگان شهيد نوري تيپ پياده جواد الائمه سپاه پاسداران در بجنورد برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامي در ابتداي ورود به پادگان تيپ پياده حضرت جواد الائمه عليه السلام، در محل يادمان شهدا حضور يافتند و با قرائت فاتحه، علو درجات شهداي دفاع مقدس را مسئلت کردند.
حضرت آيت الله خامنه اي سپس از يگانهاي حاضر در ميدان سان ديدند.
حضرت آيت الله خامنه اي در سخناني در اين مراسم، نيروهاي مسلح را مايه امنيت خاطر ملت و مصونيت ساز در مقابل توهمات تجاوزکارانه بيگانگان دانستند و تأکيد کردند: ملت ايران به پيروي از تعاليم اسلام اهل تجاوز و تعرض نيست اما در مقابل هيچ تجاوزي نيز کوتاه نخواهد آمد.
ايشان با تأکيد بر اينکه انگيزه سلطه گران براي جنگ افروزي، فروش سلاح و رونق بخشيدن به صنايع نظامي وابسته به سرمايه داران است، افزودند: تنها عاملي که موجب تضعيف انگيزه جنگ افروزي قدرت طلبان و يا از بين رفتن اين انگيزه مي شود، آمادگي عمومي ملت و آمادگي دفاعي نيروهاي مسلح است.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان کردند: احساس آمادگي عمومي در ملت ايران بويژه جوانان، امروز بيش از هر زمان ديگر است و نيروهاي مسلح نيز بسيار آماده تر و تواناتر از گذشته هستند.
حضرت آيت الله خامنه اي ياد خدا و معنويت را عامل اصلي افزايش توانايي و قدرت بازدارندگي نيروهاي مسلح دانستند و تأکيد کردند: پيروزي رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس و شکست ارتش به ظاهر قدرتمند و مجهز و مدعي رژيم صهيونيستي در جنگ هاي 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه بهترين نمونه ها از تأثير معنويت در افزايش قدرت و توان دفاعي هستند.
ايشان افزودند: ملت ايران امروز بيش از هر زمان ديگر در مقابل دشمنان، احساس قدرت مي کند و اين احساس متکي بر واقعيات است.
رهبر انقلاب اسلامي با تأکيد بر لزوم حفظ و تقويت قدرت آمادگي ملت و نيروهاي مسلح، خاطرنشان کردند: آمادگي و روحيه پاي کار بودن ملت ايران و نيروهاي مسلح، آنچنان هيبتي بوجود آورده است که اجازه گمان و توهم تجاوز را نيز به دشمن نخواهد داد.
پيش از سخنان فرمانده کل قوا، سردار سرلشگر جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به توانايي هاي نيروي مسلح بويژه نيروهاي سپاه گفت: سپاه ضمن رصد دائمي تهديدها، آمادگي دفاعي و بازدارندگي خود را با ترکيب نيروي حرفه اي زميني و بسيج، گسترش برد موشکي و افزايش توان دفاعي و تهاجمي در دريا، بسيار افزايش داده و به سطح بازدارندگي راهبردي رسانده است.
در ادامه  اين مراسم سرود جمعي «قبله اميد» اجرا شد.
در پايان مراسم يگانهاي حاضر در ميدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html